سوالات متداول پژوهشی
1-روند تکمیل پرونده ارتقاء اعضاء هیأت علمی چگونه است؟
- تکمیل فرم مربوط به پرونده ارتقاء در اتوماسیون آموزشی- پژوهشی توسط عضو هیأت علمی
- ارسال برای ریاست دانشکده
- ارسال پرونده توسط ریاست دانشکده برای کمیته فرهنگی دانشگاه جهت تأیید و اخذ مجوز لازم برای تشکیل کمیته های بعدی
- تشکیل جلسه برای انتخاب اعضاء کمیته منتخب (مشتمل بر سه نفر متخصص مرتبط با رشته عضو هیأت علمی، ریاست دانشکده و معاون پژوهشی)
- تأیید پرونده در کمیته منتخب و ارسال برای کمیسیون تخصصی
- تأیید پرونده توسط کمیسیون تخصصی و ارسال پرونده به هیأت ممیزه دانشگاه برای تأیید نهایی
2-پروسه تبدیل وضعیت اعضاء هیأت علمی چگونه است؟
- تکمیل فرم شماره 1 مربوط به تبدیل وضعیت توسط عضو هیأت علمی و پیوست مدارک ذکر شده در فرم شماره 1
- ارسال فرم شماره 1 از طریق ریاست دانشکده برای معاون آموزشی دانشگاه
- ارسال همزمان گزارش عملکرد عضو هیأت علمی (فرم شماره 10) برای معاونت آموزشی دانشگاه توسط ریاست دانشکده
- تأیید فرم های مربوطه توسط معاونت آموزشی دانشگاه و ارسال ID و پسورد سامانه نور رضوی برای دانشکده
- دریافت مدارک پژوهشی عضو هیأت علمی
- تشکیل کارگروه پژوهشی
- ثبت امتیازات در سامانه نور رضوی
- ارسال پرونده به معاونت آموزشی دانشگاه
3-روند تقاضای فرصت مطالعاتی چگونه است؟
- تکمیل فرم مربوط به فرصت مطالعاتی در اتوماسیون آموزشی، پژوهشی توسط عضو هیأت علمی
- ارسال فرم تکمیل شده برای معاونت پژوهشی دانشکده
- محاسبه امتیازات توسط معاونت پژوهشی و ارسال پرونده جهت تأیید نهایی برای معاونت پژوهشی دانشگاه
4- شرکت در کنفرانس های بین المللی چه مراحلی دارد؟
- اخذ پذیرش از کنگره مربوطه توسط عضو هیأت علمی
- تکمیل فرم های مربوط به شرکت در کنفرانس بین المللی
- تأیید فرم توسط مدیر گروه و بخش تخصصی مربوطه و ارسال برای معاونت پژوهشی دانشکده
- طرح در شورای پژوهشی دانشکده و در صورت تأیید ارسال برای معاونت پژوهشی دانشگاه
- تأیید نهایی در شورای پژوهشی دانشگاه