پیام رئیس دانشکده

ای نام تو بهترین سرآغاز
    پروردگار را سپاس می گویم و افتخـار می کنـم که توفیق مدیریت  دانشکده ای را بعهده دارم که با بیش از نیـم قـرن سابقه ی درخشان در عـرصه ی علم و خردورزی ، همواره دارای جایگاهی ممتاز و برجسته در آمـوزش عالی کشور بوده است. بی تردید، وجود دانش آموختگان توانمند و کارآمد دانشکده دامپزشکی دانشگاه شیراز  در بهترین دانشگاهها و موسسات  آموزشی - پژوهشی داخل و خارج از کشور، نمونه بارزی از جایگاه رفیع و غرورآفرین این دانشکده است.
    بسترسازی جهت نیل به اهداف مندرج در نقشه ی جامع علمی کشور  و جهت‌دهی چرخه ی علم، فناوری و نوآوری در مسیر رفع نیاز های  واقعی جامعه ، از جمله سیاست‌های اصلی و همیشگی دانشکده است.
    این دانشکده به یمن محیطی آکنده از همبستگی و همدلی ، با همت والای اساتید دلسوز  ، دانشجویان ممتاز و کارکنان پرتلاش ، روز به روز شکوفا تر شده است و مدیریت دانشکده در راستای تلاش مدیران دوره های گذشته ، ارتقاء سطح آموزشی ، پژوهشی و خدماتی و نیز تکریم اساتید ، دانشجویان و کارکنان را وجهه ی همت خود ساخته است.
    تلاش مدیریت در این راستا و در اجرای برنامه ی راهبردی بمنظور دستیابی به بالاترین اهداف علمی و فرهنگی در رشته دامپزشکی، کماکان نیازمند مساعدت و مشارکت فعالانه ی اساتید فرهیخته ، دانشجویان علاقمند و پرسنل دلسوز آموزشی و اداری است. مدیریت دانشکده ، خود را متعهد می داند که در حفظ و ارتقاء این امانت بزرگ ، نهایت کوشش و توان خود را بکار گرفته و امیدوار است در این مسیر،  مشمول فضل و تایید الهی قرار گیرد.

سید مصطفی رضوی دینانی